Dwie ładowarki pantografowe pojawią się na pętlach autobusowych na Południu i Gołębiowie I. Miasto zakupiło również 10 ładowarek zajezdniowych. Łączny koszt 10 "elektryków" razem z ładowarkami to 32 miliony złotych. Pojazdy są obecnie produkowane dla miasta w fabryce w pod-poznańskim Bolechowie. MZDiK zdecydował że ich zakres numeracji taborowej będzie osobny, od 2000 wzwyż. Jak czytamy na ich stronie , nowe autobusy trafią na linie nr 1:
Linia została wytypowana na podstawie różnych uwarunkowań jako pierwsza do elektryfikacji. Pojazdy będą umożliwiać podróż około 70 pasażerom i będą zaopatrzone w dodatkowe źródło energii. Nowością na skalę europejską jest fakt, że będzie ono na gaz ziemny, a nie, jak to zazwyczaj bywało w tego rodzaju pojazdach, na olej napędowy. Ma to pozwalać na zasilanie na przykład ogrzewania nie zmniejszając zarazem mocy baterii. Radomskie pojazdy będą zasilane baterią litowo-jonowo-tytanową o mocy 115 kWh. Takie akumulatory charakteryzują się dłuższą żywotnością (gwarancja opiewa na 8 lat).
Autobusy będą posiadały System Dynamicznej Informacji pasażerskiej, a także kasowniki dualne, monitoring i ładowarki USB.