Sala Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Iłży

i

Autor: FB/Przemysław Burek, burmistrz Iłży

Iłża. Powstała Sala Obsługi Mieszkańca

2022-07-25 12:56

Ma to ułatwić załatwianie spraw urzędowych - mowa o Sali Obsługi Mieszkańca, która powstała w Urzędzie Miejskim w Iłży. Na petentów czeka 8 stanowisk obsługi. Obiekt przystosowany jest także do obsługi osób niepełnosprawnych.

Nowy system obsługi petentów w Urzędzie Miejskim w Iłży. W placówce powstała Sala Obsługi Mieszkańca. Ma to ułatwić mieszkańcom gminy załatwianie spraw urzędowych. Na miejscu dostępnych jest 8 stanowisk do obsługi, w tym 2 stanowiska biura podawczego, 1 stanowisko doradztwa rolniczego, 3 stanowiska Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz 2 stanowiska do spotkań mieszkańców z pracownikami poszczególnych referatów. - Teraz można umówić się na wizytę - mówi Przemysław Burek, burmistrz Iłży:

Takim największym udogodnieniem jest możliwość umówienia przez internet czy telefonicznie z konkretnym pracownikiem na konkretną godzinę i dzień. Pracownik w dniu wyznaczenia wizyty będzie czekał na mieszkańca na samym dole Urzędu Miejskiego. W Sali Obsługi Mieszkańca znajduję się też opłatomat, gdzie można opłacać wszelkie opłaty skarbowe bez żadnych prowizji.

W Sali Obsługi Mieszkańca znalazło się również stanowisko do obsługi osób niepełnosprawnych.

Sala Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Iłży

i

Autor: FB/Przemysław Burek, burmistrz Iłży