Zmiany w obsłudze mieszkańców zostały wdrożone w związku z pandemią koronawirusa. Teraz niektóre wydziały, wprowadzają bezpośrednią obsługę mieszkańców.
- Tak jest m.in. w Biurze Obsługi Mieszkańca, na parterze budynku przy ul. Kilińskiego. Tu ponownie został uruchomiony biletomat.Nie ma już konieczności umawiania terminu wizyty w Wydziale Spraw Obywatelskich przy ul. Moniuszki 9 w sprawie złożenia wniosku lub odbioru dowodu osobistego i w sprawach dotyczących ewidencji ludności. W Wydziale Podatków, w budynku przy ul. Kilińskiego nie trzeba natomiast umawiać się na wizytę w sprawach dotyczących złożenia lub korekty informacji i deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, a także złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia w sprawach podatków lokalnych - mówi Katarzyna Piechota Kaim, rzecznik radomskiego magistratu.
Klienci Urzędu Miejskiego nadal będą zobowiązani do zachowywania rygorów sanitarnych. Chodzi o zakładanie maseczek i używanie płynów dezynfekcyjnych.