Przedłużone bulwary połączyły dotychczasowy ich odcinek od Zamłynia do ulicy Maratońskiej. Prócz samego przedłużenia powstało także nowe oświetlenie, a także ławki oraz kosze na śmieci.
Na odcinku od ulicy Garbarskiej do połączenia z już istniejącym bulwarem powstała asfaltowa jezdnia wraz z chodnikiem, a dalej - szeroki ciąg pieszo-jezdny. Ruch samochodów będzie bardzo ograniczony. Umożliwiamy jedynie dojazd do posesji. Zapewnienie absolutnego bezpieczeństwa pieszym i rowerzystom było tu naszym priorytetem – powiedział wiceprezydent Radomia, Mateusz Tyczyński.
Polecany artykuł:
Przed wydłużeniem bulwary nie były połączone z ulicą Maratońską.
Bulwar, który został oddany do użytku w 2015 roku tylko częściowo spełniał swoją rolę. Była to droga donikąd, która kończyła się tzw. zawrotką i nie było możliwości przejazdu rowerem w kierunku Zamłynia czy Borek - dodaje wiceprezydent Tyczyński.
Prace przy przedłużeniu bulwarów nad Mleczną trwały od ubiegłego roku. Koszt inwestycji to ponad 2 miliony złotych.