Prace są prowadzone cały czas. Teren jest szczelnie zabezpieczony metalowym płotem. Zza niego widać ciężki sprzęt, który rozbiera pozostałości wiaduktu.
- Prace przy budowie wiaduktu idą bardzo prężnie. Tak naprawdę do rozbiórki pozostały przęsła od strony ul. Żeromskiego. Do rozbiórki jest jeszcze jedna podpora, która stoi między torami. Niedługo wykonawca przystąpi do rozbiórki tego elementu wiaduktu. Na ten moment nie są prowadzone prace nocne. Poza tym wykonawca nadal jest skupiony na przebudowaniu sieci telekomunikacyjnej, sieci wodociągowej, deszczowej, sanitarnej i ciepłowniczej. Trwają prace przy usuwaniu kolizji, które mogłyby występować w nowym śladzie drogi - mówi Dawid Puton rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu.
Budowa ma kosztować 178,8 miliona złotych. Część finansowana z budżetu miasta (wiadukt) to koszt około 131 milionów złotych, natomiast część kolejowa (peron przystanku Radom Wschodni) to niemal 48 milionów złotych. Zakończenie budowy nastąpi latem 2025 roku.