Od 30 listopada będzie działał punkt obsługi dla ubiegających się o mieszkanie plus. Na miejscu możemy złożyć dokumenty, a także otrzymamy pomoc m.in. przy podpisywaniu umów. Lokalizacja nie jest jeszcze znana.
Obecnie trwają procedury związane z finalizacją umowy z podmiotem który będzie odpowiadał za przeprowadzenie procesu zawierania umów z najemcami. Do 30 listopada ustalimy lokalizacje punktu obsługi klienta oraz godziny w jakich będzie on czynny. Wówczas najemcy otrzymają stosowne informacje dotyczące przekonywania dokumentacji.
Powiedziała nam Katarzyna Fiuk, rzecznik PFR Nieruchomości. Jednocześnie, jak czytamy powyżej w wypowiedzi pani rzecznik, maile z informacjami co do składania dokumentów które miały być wysłane pod koniec ubiegłego tygodnia, trafią do ubiegających się o mieszkanie dopiero po ustaleniu lokalizacji punktu.
Przypomnijmy, do końca grudnia ma zakończyć się budowa mieszkań plus przy ul. Tytoniowej, a wprowadzać będzie można się od stycznia.